عنوان :
چگونه غيرممكن ها ممكن شدند : يك صد تجربه مديران و شركت هاي جهاني
عنوان به زبان ديگر :
How the impossibles became possible : one hundred experiences of global managers and companies
شرح پديد آور :
نويسنده : محمد كاظم
اطلاعات نشر :
تهران : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، سازمان چاپ و انتشارات
يادداشت :
كتابنامه : ص. [294] - 296 , چاپ دوم : 1386 ؛ بها : 26000 ريال , فهرست نويسي بر اساس اطلاعات فيپا , شابك : 964-422-433-7
موضوع :
مديريت -- مقاله ها و خطابه ها , موفقيت شغلي -- مقاله ها و خطابه ها , راه و رسم زندگي -- مقاله ها و خطابه ها
شناسه هاي افزوده :
يكصد راهبرد تجربي شده براي مديران , ت ايران . وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي . سازمان چاپ و انتشارات
شناسه هاي افزوده - جزئيات :